8424562211100
Componist | Mozart, Wolfgang Amadeus |
Titel | Works For Horn |
Artiest | Zwart, Teunis van der \ Orchestra of the 18th Century |
Dirigent | Brüggen, Frans |
Artikel nr. | 0921110GCD |
EAN Code | 8424562211100 |
Aantal CD's | 1 |
Label | GLOSSA |
Releasedatum | 2012-04-16 |
# | Titel & Artiest | Tijd |
---|---|---|
1 | Nr. 8: Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 001:28 |
2 | 1. Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 006:30 |
3 | 2. Andante — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 005:23 |
4 | 3. Allegro: Rondo — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 003:59 |
5 | Nr. 7: Adagio — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 002:15 |
6 | Nr. 2: Allegretto (Menuett) — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 002:13 |
7 | Lungi da te — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 008:32 |
8 | Nr. 3: Andante — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 002:23 |
9 | Nr. 12: Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 001:41 |
10 | 1. Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 006:57 |
11 | 2. Romanze: Larghetto — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 004:03 |
12 | 3. Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 003:55 |
13 | Nr. 9: Menuett — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 002:00 |
14 | Nr. 5: Larghetto — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 001:21 |
15 | 1. Allegro — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 003:40 |
16 | 2. Menuett: Maestoso — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 006:14 |
17 | 3. Adagio cantabile — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 005:27 |
18 | 4. Presto — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 004:40 |
19 | Nr. 4: Polonaise — BRUGGEN/THE ORCHESTRA OF THE 18TH CENTURY | 001:00 |
“Onweerstaanbaar”, zo noemde de Engelse Gramophone het spel van hoornist Teunis van der Zwart in de hoornconcerten van Mozart. De naam van deze ambassadeur van de natuurhoorn ligt misschien niet op ieders lippen, maar met het orkest van de Achttiende Eeuw, waar hij eerste hoornist is, weet hij met “humor” en “technische waaghalzerij” Mozarts lichtvoetige concerten tot ware conferences om te dopen.